Branding voor kleine ondernemingen. Het kan. Word de leider in jouw klassement!

Hoe kom jij aan meer klanten en win je de race van je concurrenten? Hoe bouw je aan naamsbekendheid, val je op en vergroot je jouw marktwaarde? Dat kan door te groeien van onderneming naar merk. Een aantrekkelijk merk dat door klanten wél gevonden wordt. Een merk dat klanten bindt. Ja, dat is mogelijk! Mogelijk met Versterk-je-Merk.

Connect on Twitter Connect on Facebook Connect on LinkedIn

Over ons

Versterk-je-Merk is een product van Nulduizend ontstaan uit het niet nutteloos willen en kunnen produceren van folders, websites en logo’s.

Antwoord op de vraag van onze klant

Te vaak ligt er achter de vraag naar deze middelen de vraag: kun je mij helpen aan meer klanten? Dus dat was wat we deden. Eerst nadenken over het doel en de boodschap. Daarna over het geschikte middel.

Soms verkochten we weinig. De klant was dan zijn huidige klanten en netwerk vergeten. Beter ging de ondernemer eerst zelf daarmee aan de slag… en met het opzetten van een goede CRM.

Het ontstaan van Versterk-je-Merk

Uiteindelijk vonden we het tijd om dit van intake en begeleiding te vertalen naar een gestructureerd programma. Een intensief programma, dat wel, maar wel eentje waarvan het resultaat ‘opmerkelijk’ te noemen is. Een resultaat welke een aanzienlijk grotere waarde vertegenwoordigt dan het hebben van een nieuwe huisstijl.

Nulduizend, vormgeving & communicatie

Nulduizend, vormgeving & communicatie, is sinds begin 2011 het bureau van Nancy Moorman. Met ruim 20 jaar ervaring in het vak, haar eigen visie op wat er om haar heen gebeurt, besloot ze dit op geheel eigen wijze in te zetten voor haar klanten.

Zij is een kritische en betrokken sparringpartner voor ondernemers die – net als zij – zelf ook de lat steeds iets hoger leggen. Ondernemers die hun kop boven het maaiveld uit durven te steken en zaken uit handen durven te geven.

Nancy creëert eenheid tussen de onderneming, haar klanten, de branding [marketing], vormgeving en communicatie… hierbij nooit de relevantie en functionaliteit uit het oog verliezend.

Samen met haar klanten en haar netwerk, weet zij ieder traject tot een goed einde te brengen. Een eenheid voor uw merk, identiteit en communicatie en… én imago.

De slogan: ‘Nulduizend, samen op weg van 0 naar duizend klanten’ is dan ook niet zomaar een slogan, maar is waar zij voor staat. De merkbelofte.