Branding voor kleine ondernemingen. Het kan. Word de leider in jouw klassement!

Hoe kom jij aan meer klanten en win je de race van je concurrenten? Hoe bouw je aan naamsbekendheid, val je op en vergroot je jouw marktwaarde? Dat kan door te groeien van onderneming naar merk. Een aantrekkelijk merk dat door klanten wél gevonden wordt. Een merk dat klanten bindt. Ja, dat is mogelijk! Mogelijk met Versterk-je-Merk.

Connect on Twitter Connect on Facebook Connect on LinkedIn

Doelstelling & Resultaat

Versterk-je-Merk helpt kleine ondernemingen helder te krijgen met welk materiaal zij de leider kunnen worden in hun klassement. Helder te krijgen wie ze zijn en wat zij voor hun doelgroep betekenen. Het aanbod te tunen en hier een grote dosis aantrekkingskracht aan te koppelen.

Uiteindelijk levert Versterk-je-Merk een effectieve bijdrage aan de algehele performance van de onderneming en vergroot het de kans aanzienlijk om de leider in hun klassement te worden.

Of zoals een deelnemer het mooi verwoordde:
“Het resultaat is het onderscheid tussen hard werken en een systeem vinden waarnaar je gaat handelen om als een sterk merk met meer gemak jóuw klant naar je toe te trekken.”

De ultieme doelstelling

De ultieme doelstelling van branding – en dus Versterk-je-Merk – is een winstgevende en stabiele onderneming, welke aantrekkelijk is voor zowel de klant als andere betrokken partijen. Dit doordat je met meer gemak meer klanten weet te bereiken. Of liever, zij jou gemakkelijker weten te vinden omdat je [reeds] top-of-mind bent.

Het resultaat

Het eerste resultaat is helderheid. Helderheid waar de onderneming voor staat, wat de klant wil, hoe de doelgroep aan te spreken, welke stappen er genomen moeten worden op weg naar een top-of-mindpositie bij de targetgroep. De resultaten worden kort en bondig vastgelegd eindigend met een praktisch ‘Draaiboek op A4’.

Versterk-je-Merk levert een relevante en constructieve bijdrage aan de gehele onderneming. Het belangrijkste resultaat. Met name de resultaten van de investeringen in acquisitie-, sales- en marketing zullen die weerspiegelen. Het is geen quick win, maar een structurele aanpassing… een lange-termijnstrategie.